lauantai 14. lokakuuta 2017

SYYSLOMA



En ole tainnut puhua täällä mistään muusta kuin syksystä. Mulla on nyt on syysloma, eli teema jatkunee. Viime viikkoina oli välillä aika kiireinen olo ja tuntui, että ehti vain lukea kokeisiin. Tiedostan olevani  jonkin tason stressiaddikti. Luon itselleni kiireen tunnetta vähän väkisinkin. Kun olen lukenut koealueen kappaleet jo kaksi kertaa huolella ja tiedän osaavani asiat, alue on pakko käydä vielä kerran läpi, ettei vaan jää mitään epäselväksi. Tästä tavasta mun täytyy päästä eroon, muuten lukiosta voi tulla aika tuskaa. Mun pitää myös opetella tiivistämään muistiinpanoja ja opettelemaan ne koealueen asiat ihan oikeasti sen kurssin aikana. Mutta toisaalta, tää tapa toimii mulle nyt. Varmaan saan sitten ekalla koeviikolla kylmän suihkun vasten kasvoja, heh.

Ja kuten kuvista näkee, oli mulla ilmeisesti aikaa vaan chillaillakin, ihan parasta.

Joka tapauksessa syysloma tuli juuri sopivaan kohtaan. Meillä oli eilen taksvärkki. Itse jäin kotiin siivoilemaan. Tuntui vaan niin ihanalta nukkua aamulla pitkään ja syödä aamupalaa rauhassa. Olen myös ehdottomasti järjestyksen ystävä, ja nautin suuresti siitä, kun on siistiä. Mulla ei siis ollut mitään eilisen hommaa vastaan. Odotan lomalta paljon muutakin kuin rentoja aamuja. Maanantaina tapahtuu nimittäin jotain, mistä olen ihan super innoissani. Pakkaamista on ainakin luvassa, mutta tästä varmasti lisää myöhemmin.

Ei mulla muuta, ihanaa lomaa kaikille lomailijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti