sunnuntai 12. marraskuuta 2017

TÄLLÄ VIIKOLLA


1 / Koulumotivaatio on melko korkealla tällä hetkellä, mutta hyvä vaan, eikös? 2 / Parasta tällä viikolla oli bataattilaatikko ja joululimppu.  Sieltä se joulu tulee! 3 / Olen se "aina kylmä" -kaveri. Vaikka tällä viikolla liikuttiinkin pitkälti plussan puolella, kuljin ihan täydellä talvivarustuksella. Mitäs sitten, kun on 25 astetta pakkasta?


4 / Nyt kun päivä alkaa lyhentyä, pimeys väsyttää ihan kunnolla. Koulun jälkeen haluaisi vaan käpertyä viltin alle lukemaan kirjaa, ja niin on tullut tehtyäkin. 5 / Mun syksyn to do -listalta ainakin kynttilöiden polttaminen on tullut tavaksi. Pitää käydä pian ostamassa uusia!


6, 7 / Juhlittiin isänpäivää koko suvulla jo lauantaina. Eilinen menikin aika lailla keittiössä pyöriessä, mutta oli mukava ilta. 8 / Mua ja iskää yhdistää ainakin rakkaus puuroon. Niinpä mun lahja tänä aamuna oli kulhollinen rakkautta, tulihan siitä aika söpö.  9 / Viikonloput on nukkumista varten. 

Tänään oon käynyt kävelyllä äidin kanssa ja ollut vaan. Mulla on sattuneesta syystä vielä huominen vapaata ennen TETin alkua, mikä ei todellakaan haittaa. Odotan tosin harjoitteluakin innolla. Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti